HTML

 

A Kortársak zenekar legfrissebb hírei itt... Honlap: www.kortarsakmusic.hu

Címkék

Friss topikok

  • zseti: Az újjáalakulás óta a szeptemberi koncert volt az első, amin nem vettem részt, amit vérző szívvel ... (2010.09.27. 08:54) Következő koncert
  • Bal77: Jó ez a kép! (2010.07.02. 10:41) Koncert a Múzeumok Éjszakáján
  • szanalmas: (vannak) (2010.05.18. 20:57) ÚJ KLIP
  • zseti: arpi72.wordpress.com/ (2009.11.20. 22:51) Hangfoglalás
  • zseti: Azt olvasom a Hangfoglalás honlapján, hogy lesz "demoterem"-ben is Kortársak is 14:00-14:50 -ig. H... (2009.10.02. 13:13) Koncertek sorra

Ismerőseink

Linkblog

Szimultán szerelem

2008.04.05. 08:21 zseti

S lám, itt egy felújított dalszöveg olyan régi-új. Régibb, mint szeretnénk, de újabb, mint ahogy sokan ismeritek:

 

Szimultán szerelem

 

Látod, ott azt a felhőt,

Itt tett le éppen a ház előtt.

És a kulcs nézd, illik a zárba,

Ahogy az utolsó golyó illik a tárba.

 

Szimultán szerelem,

Remélem még időben léptem.

Ez így tetszik nekem,

Csak hagyd, hagyd, hogy játsszak még!

 

Gyere, és ölelj halálra,

Gyere, és segítsd nekem!

 

Te nem tudod, hogy honnan jöttem,

De én tudom jól, hogy hová mész.

Nincs semmi baj, csak úgy döntöttem,

Jobb, ha indulsz, hogy el ne késs.

Azt az egy dolgot még tudnod kell,

Hogy ez számomra semmit, de semmit nem jelent.

Túl messzire, túl messzire

Túl messzire mész,

Nem tud követni a józan ész.

 

Szimultán szerelem….

 

Gyere, és ölelj halálra

Gyere, és segítsd nekem

 

Hagyd, hogy játsszak még

2 komment

Címkék: dalszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://kortarsak.blog.hu/api/trackback/id/tr77412021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilliana 2008.04.05. 08:29:15

Váá, beindultunk kora reggel??? :-))

zseti 2008.04.05. 08:42:52

Most mondd meg:))
Gondoltam kipróbálom a jogaimat:))))
süti beállítások módosítása