HTML

 

A Kortársak zenekar legfrissebb hírei itt... Honlap: www.kortarsakmusic.hu

Címkék

Friss topikok

  • zseti: Az újjáalakulás óta a szeptemberi koncert volt az első, amin nem vettem részt, amit vérző szívvel ... (2010.09.27. 08:54) Következő koncert
  • Bal77: Jó ez a kép! (2010.07.02. 10:41) Koncert a Múzeumok Éjszakáján
  • szanalmas: (vannak) (2010.05.18. 20:57) ÚJ KLIP
  • zseti: arpi72.wordpress.com/ (2009.11.20. 22:51) Hangfoglalás
  • zseti: Azt olvasom a Hangfoglalás honlapján, hogy lesz "demoterem"-ben is Kortársak is 14:00-14:50 -ig. H... (2009.10.02. 13:13) Koncertek sorra

Ismerőseink

Linkblog

Hétvégi koncert beszámoló röviden

2009.04.26. 22:10 lilliana

Tegnap nagy esemény volt Kecskeméten. A Ritmo Café-ban megrendezett Depeche Mode lemezbemutató partiján díszvendégként szerepelt a Kortársak. A lelkes közönség a koncert elejétől a végéig intenzív zenei élményben részesült. A régi számokat sorra felújították, Zsolt énekhangja pedig kiforrottabb, mint valaha. Noha az első, márciusi koncerthez képest most nem voltak különleges hangszerek, és nem lépett fel vendégelőadó, a három fős zenekar teljes egységében képes volt aktivizálni, megmozgatni a rajongókat.

A számok között újdonságként hallható volt a ritmusos Tűztánc és a tiszta hangzású Elfelejtett katonák. A Tükör és maszk, az Ölelés sem véd, illetve a Gyilkol a nyár továbbra is tarolt, a Kármen pedig, ha ezidáig nem számított kedvencnek, a kliphez felélesztett változatában azzá vált, élőben pedig - úgy láttam - felfokozott hatást gyakorolt mindenkire.

Meglepetésként érte a rajongókat az átdolgozott Depeche Mode szám, a Photographic. Bár bevallom, kissé szkeptikus voltam a dal sikerét illetően, kellemesen csalódtam. Aki ismeri a Photographic-ot, nem mondhatja, hogy Zsolt éneke Dave Gahan utánzata volna, nekem inkább Marilyn Manson :) ugrott be kontrolálatlan, gúnyos, szatirikus akcentusával. Sőt, szerintem jobb volt, mint az eredeti - legalábbis mai füllel - és most biztos meg is szóltok érte. :))  Remélem azért Depeche Mode Klubon kívül fogjuk még viszonthallani.

A leköszönő Álom az álomban, amely a legigéretesebb számok egyike, ugyan nem sikerült tökéletesen (ezer bocs, hogy megemlítem, de ide a blogba nemcsak jó kritikát írunk), és őszintén szólva először az új "Lepére", a számítógépre gyanakodtam, eszembe sem jutott, hogy Zsolt is téveszthet. Mindent egybevetve azonban, csak gratulálni tudunk a tegnapi színvonalas produkcióhoz, nagyon jól éreztük magunkat. Legközelebb találkozunk május 15-én Szegeden!  www.kortarsakmusic.hu

5 komment

Címkék: klub koncert zsolt mode depeche

A bejegyzés trackback címe:

https://kortarsak.blog.hu/api/trackback/id/tr981088207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zseti 2009.04.27. 19:14:53

Fantasztikus volt a koncert!!!
Egy apróbb észrevétel... igenis legyen ráadás. Nem baj, ha egy már lejátszott számot hallunk megint, mert persze, hogy idő, amíg kialakul a repertoár. :)
Csak így tovább fiúk!!!

Lobó 2009.04.28. 22:10:07

Nekem négyszer is belefért volna a tűztánc. Egymás után! :-)

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.05.05. 16:29:21

Nekem meg a Kármen fért volna bele még egyszer. :) :P (tök jó így követelőzni, hogy legyen ráadás, végülis én nem döglök ki a koncert végére ;) )

"Zsolt énekhangja pedig kiforrottabb, mint valaha"
Ezzel maximálisan egyetértek, noha nem tudom, hogy ki az a valaha, viszont a Zsoltnak tök jó hangja van, azért merem csak leírni, hogy imádom az énekhangját, mert, khm, senki nem érti félre. :)

Megyek is meghallgatom, hogy Dév Gehenes, vagy Menszonos, vagy inkább Zsoltos, volt-e az a Photographic. :)

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.05.05. 16:37:24

Ja és ha már úgyis, kívánságműsor van, akkor lehetne-e kérni, a Kortársaság zenekartól, az az izét, tujátok azt a zenét, amiben:
Tümm, tü, dümm, na azt. Aztat, na Zseti segíccsé mán!

Tümm, tü, dümm, -monta...

Kék Kincsesláda! Aztat! :)

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.05.05. 16:45:25

Zárójelben megjegyezném, hogy csak vicceltem. Nem szeretném, ha legközelebb felbőszült Kortársak zenekar rajongók hada tépne engem cifit-cafatokra. :)
süti beállítások módosítása